למה חשוב לחסוך לפנסיה?

פרישה היא הזמן שבו אנשים יכולים סוף סוף להירגע ולעשות מה שהם רוצים, חולמים עליו ותמיד רצו. זה הזמן שבו אנשים יכולים ליהנות משנות הזהב שלהם. עם זאת, זה יכול להיות אתגר לא קטן לחסוך לפנסיה. מה הסיבות לחסוך לפנסיה? המשיכו לקרוא. 

חשוב להתחיל לחסוך לפנסיה מוקדם ככל האפשר, מכיוון שככל שתתחילו מוקדם יותר, כך תגיעו מוכנים יותר לגיל הפרישה. בתוך כך, יש הרבה סיבות למה חשוב לחסוך לפנסיה. ראשית, חשוב לחסוך מספיק כסף על מנת לשמור על שקט נפשי ולא לדאוג לעתיד. שנית, כשיוצאים לפנסיה, אתם יכולים לבלות את זמנכם בעשיית דברים שאתם נהנים מהם כמו טיולים או בילוי עם המשפחה. לבסוף, ישנן הטבות מס הקשורות לחיסכון לפנסיה.

כמה כסף אצטרך לגיל הפנסיה? 

השאלה הנפוצה ביותר שאנשים שואלים את עצמם כשהם חושבים על החיסכון הפנסיוני שלהם היא: כמה כסף הם צריכים? ובכן, התשובה תשתנה בהתאם לאורח החיים שהם רוצים לאחר שיצאו לפנסיה. בסופו של דבר, פרישה היא החלטה גדולה שרוב האנשים לא חושבים עליה עד שהם מתבגרים. רוב האנשים לא יודעים כמה כסף הם יצטרכו, או איפה לשים אותו כדי שיצבור ריבית. 

אין תשובה אחת חד משמעית לשאלה הזאת, מכיוון שכל אחד ואחת מתאפיינים באורחי חיים שונים. בעוד שאנשים מסוימים ירצו לצאת לחו"ל ולטייל בגיל הפרישה, אחרים יעדיפו להישאר בגבולות הארץ. סיבות לחסוך לפנסיה יכולות לכלול מניעים שונים, כל אחד בהתאם לתכנונים שלו. 

ראו גם: מה ההבדל בין ביטוח מנהלים לקרן פנסיה?

כמה מהסיבות מדוע חיסכון לפנסיה חשוב

קודם כל, אתם לא יכולים לסמוך על הביטוח הלאומי שיפרנס אתכם לעת זקנה, מכיוון שקצבת הזקנה בישראל אינה גבוהה, בלשון המעטה. כמו כן, קשה לחזות מה יהיה המצב הבריאותי של כל אחד ואחת מאיתנו, ככה שחשוב להיות מוכנים ככל הניתן לתרחישים בהם נצטרך להיתמך בתרופות וטיפולים מסוגים שונים, חלילה. 

אם אתם שואלים למה לחסוך לפנסיה, חשוב גם לשאול כיצד דיור מוגן יכול נכנס בתמונה הזאת. בעוד שישנם דיורים מוגנים מטעם המדינה כמו בתי אבות, תוכלו למצוא גם דיור מוגן פרטי באיכויות גבוהות מאוד. אמנם הדיורים הפרטיים עשויים להיות לא זולים, אבל רבים מהם בהחלט שווים את איכות החיים שהם מציעים בתמורה. 

למה חשוב לקבל ייעוץ פנסיוני? 

החשיבות של קבלת יועץ פנסיוני היא, שהוא יכול לעזור לתכנן את העתיד במידה מסוימת. ייעוץ זה יכול לעזור לכם לחסוך יותר כסף ולוודא שאתם לא מפסידים את ההזדמנות להגיע לפרישה נוחה. על מנת לקבל ייעוץ פנסיוני, חשוב שתבינו את האפשרויות השונות הקיימות בשוק. 

בתוך כך, כדאי לדעת איזה סוג של פנסיה יש והאם הן מתאימות לצרכים שלכם. אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל או באילו צעדים כדאי לנקוט, אז עדיף שתיצרו קשר עם יועץ פנסיה מקצועי. כך תוכלו להבטיח פרישה שמאפשרת לכם להתמקד במה שחשוב לכם, במה שתרצו או תחלמו עליו. 

לא מבינים איך הפנסיה שלכם עובדת?
השאירו פרטים כבר עכשיו והמומחים שלנו ישמחו להסביר לכם!

תוכן עניינים

היועץ - יעוץ פיננסי

היועץ - יעוץ פיננסי

היועץ הינו אתר לייעוץ פיננסי כבר למעלה מ- 10 שנים ובמהלך השנים טיפלנו ועוד נמשיך לטפל באלפי לקוחות מרוצים ששיפרו את התנאים הפיננסים שלהם.
אנחנו מאמינים שאחרי שנים של עבודה קשה וחיסכון רב מגיע לכל אדם בישראל ליהנות ממסלול פנסיה שיתן לו שקט ויעשה את המיטב מהכסף שלכם, תוך כדאי שירות מעולה והצעות מחיר מהטובות בישראל.
אנו עובדים לפי ערכים ברורים הכוללים: אמינות, מחיר הוגן, שירות ללא פשרות ודאגה קודם כל ללקוח.

היועצים שלנו הם מהמובילים בתחום הפיננסי בשוק ויעשו הכל כדי להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר.
בעולם שמנוהל על ידי כסף חשוב מאוד לחשוב על היום של אחרי, התחום הפיננסי רחב ובאמצעות יועץ פינססי איכותי תוכלו להגדיל את הרווחים שלך והבטיח לעצמכם עתיד טוב יותר.
"היועץ" - ייעוץ פיננסי - עושים הכל בשבילך.

לא מבינים איך הפנסיה שלכם עובדת?
השאירו פרטים כבר עכשיו והמומחים שלנו ישמחו להסביר לכם!
יעוץ פיננסי

פנסיה מקיפה או כללית

לא מעט שכירים ועצמאיים מתלבטים היכן לשים את כספם, בקרן פנסיה מקיפה או כללית? חשוב לדעת שהמטרה המשותפת של כולנו היא להגיע לגיל הפרישה עם

למאמר המלא »
בלוג

חישוב פנסיה צוברת

כבר חשבתם על הפנסיה שלכם?, יצא לכם לשמוע על המונחים: 'פנסיה צוברת' או 'פנסיה תקציבית' ותהיתם למה באמת מתכוונים? אנו יודעים שהבנת תוכניות פנסיה יכולה

למאמר המלא »
בלוג

דמי ניהול פנסיה

האם אתם מודעים להשפעה שיכולה להיות לדמי הניהול הפנסיוני על החיסכון הפנסיוני שלכם? אם לא, אנחנו ממליצים לכם להמשיך בקריאת המאמר, קחו שליטה על החיסכון

למאמר המלא »
התקשרו עכשיו